System - Configuration - NDG Theme - Browser Support Messages - Unsupported Browser Message

System - Configuration - NDG Theme - Browser Support Messages - iPhone/iPad Message

System - Configuration - NDG Theme - Browser Support Messages - Android Message

You have reached the website


Συχνές ερωτήσεις


ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ NESCAFE® Dolce Gusto®

Δεν έχω λάβει το email επιβεβαιώσης για να ολοκληρώσω την εγγραφής μου. Υπάρχει άλλος τρόπος για την ολοκλήρωση της διαδικασίας;

Παρακαλούμε να ελέγξετε τον φάκελο "Spam" στο e-mail σας. Εάν το e-mail δεν υπάρχει ούτε στον φάκελο αυτό, παρακαλούμε να ελέγξετε και πάλι μετά από μία ώρα.

Εάν εξακολουθείτε να μην έχετε λάβει το e-mail, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης καταναλωτών στο 8001168068 (από σταθερό τηλέφωνο) ή στο 2106844824 (από κινητό).

Τι είναι το NESCAFE® Dolce Gusto®;

Το NESCAFE® Dolce Gusto® είναι ένα κλειστό σύστημα παραγωγής πολλαπλών ροφήματων. Χρησιμοποιεί μία πατενταρισμένη τεχνολογία με κάψουλες που παράγουν υψηλής ποιότητας ροφήματα όπως espresso, cappuccino, chococino (ρόφημα ζεστής σοκολάτας), Latte Macchiato, Νestea Peach (κρύο τσάι με γεύση ροδάκινο) και άλλα. Οι μηχανές έχουν αναπτυχθεί από τη Nestle και πωλούνται και διανέμονται από την KRUPS. Είναι διαθέσιμες σε διάφορα μοντέλα και διάφορους χρωματισμούς. Όλα τα μοντέλα είναι σχεδιασμένα για οικιακή χρήση, χρησιμοποιούν την ίδια τεχνολογία και παράγουν την ίδια υψηλής ποιότητας ροφήματα.

Δεν μπορώ να ακολουθήσω τον σύνδεσμο ενεργοποίησης εγγραφής που μου στείλατε στο email μου. Υπάρχει άλλος τρόπος να ενεργοποιήσω την εγγραφή μου;

Σε περίπτωση που δεν μπορείτε να ακολουθήσετε το σύνδεσμο που σας αποστείλαμε παρακαλώ αντιγράψτε τον και επικολλήστε τον στο address bar του browser σας.

Είναι η ιστοσελίδα σας ασφαλής;

Ναι, η ιστοσελίδα του NESCAFÉ® DOLCE GUSTO® είναι πλήρως ασφαλής και εφαρμόζει τις βέλτιστες πρακτικές αναφορικά με τα μέτρα ασφαλείας για το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Μπορώ να παραγγείλω on-line ακόμα και αν δεν έχω μηχανή;

Ναι, μπορείτε να εγγραφείτε στην ιστοσελίδα μας ακόμα και αν δεν έχετε αγοράσει μηχανή.

Είμαι εγγεγραμμένος χρήστης αλλά έχω ξεχάσει τον κωδικό προσβάσής μου. Πώς μπορώ να τον ανακτήσω;

Παρακαλώ θυμηθείτε ότι το password σας είναι ευαίσθητο δεδομένο. Για να αποκτήσετε νέο κωδικό προσβάσης κάνετε click στο πεδίο ‘Ξέχασες τον κωδικό πρόσβασής σου;’ και εισάγετε τη διεύθυνση του email σας. Αυτομάτως ένα email θα σας σταλεί με νέο κωδικό προσβάσης. Μόλις κάνετε log-in ξανά μπορείτε να αλλάξετε τον κωδικό προσβάσης με κάποιο άλλο που εσείς επιθυμείτε.

Αντιμετωπίζω πρόβλημα στην ξενάγηση της ιστοσελίδας. Πώς μπορώ να το ξεπεράσω;

Για τη χρήση του site απαιτείται η ενεργοποιήση των ‘cookies’ στον υπολογιστή σας. Για να το κάνετε αυτό, πηγαίνετε στα ‘Εργαλεία’ / ‘Tools’ του Internet Browser και επιλέξτε ‘Ιδιότητες internet’ / ‘Internet Options’. Από εκεί μπορείτε να προσαρμόσετε το επίπεδο ασφαλείας ή τις ρυθμίσεις privacy ώστε να επιτρέψετε τα cookies. Για Apple Macs παρακαλούμε συμβουλευτείτε τη σχετική ομάδα τεχνικής υποστήριξης.

Πως ξεχωρίζουν οι μηχανές NESCAFE® Dolce Gusto® από τις υπόλοιπες;

Οι μηχανές NESCAFE® Dolce Gusto® είναι οι μοναδικές μηχανές παραγωγής πολλαπλών ροφημάτων που λειτουργούν με πίεση 15 bar, και παράγουν ζεστά και κρύα ροφήματα. Επιπλέον η συνεργάσια της Nestle, της μεγαλύτερης εταιρίας παραγωγής καφέ στον κόσμο μαζί με την Krups, τη νούμερο ένα μάρκα μηχανών espresso στην Ελλάδα, σας εξασφαλίζουν υψηλής ποιότητας ροφήματα από μηχανές τελευταίας τεχνολογίας.

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ON-LINE ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ

Πως μπορώ να παραγγείλω από το on-line κατάστημα;

Απαιτείται να είστε εγγεγραμμένα μέλη του NESCAFE® Dolce Gusto®. Σε περίπτωση που δεν έχετε κάνει εγγραφή παρακαλούμε προχωρήστε με την εγγραφή σας. Εάν είστε εγγεγραμμένα μέλη, κάνετε σύνδεση με τα στοιχεία σας (email και κωδικό πρόσβασης) χρησιμοποιώντας το email και τομ κωδικό πρόσβασής σας. Πηγαίνετε στο ηλεκτρονικό κατάστημα NESCAFE® Dolce Gusto®. Επιλέξτε τα προϊόντα που θέλετε κάνοντας click στο εικονίδιο με το καλάθι. Προχωρήστε με το check out όπου και θα δείτε την συνολική σας παραγγελία. Μπορείτε να αλλάξετε την ποσότητα των τεμαχίων που επιλέξατε ή να ακυρώσετε την παραγγελία σας κάνοντας click στο πεδίο ‘ΔΙΑΓΡΑΦΗ’. Συνεχίζετε επιλέγοντας τη διεύθυνση αποστολής της παραγγελίας. Τέλος επιλέγετε τον τρόπο πληρωμής (αντικαταβολή) και επιβεβαιώνετε την παραγγελία σας.

Ποιοι τρόποι πληρωμής υπάρχουν διαθέσιμοι;

Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελεία σας με αντικαταβολή χρημάτων (απευθείας πληρωμή μετρητών κατά την παράδοση του δέματος από το courier).

Ποιο είναι το κόστος παρόδοσης παραγγελίων;

Για παραγγελίες άνω των 45 ευρώ τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν. Για παραγγελίες κάτω των 45 ευρώ το κόστος αποστολής ανέρχεται στα 4 ευρώ.

Παραδίδετε παραγγελίες εκτός Ελλάδας;

Όχι. Παραγγελίες παραδίδονται αποκλειστικά εντός της Ελλάδας.

Μπορώ να δώσω τηλεφωνική παραγγελία;

Όχι. Οι παραγγελίες εκτελούνται μόνο online, μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.

Υπάρχει τρόπος να επιβεβαιώσω ότι η παραγγελία μου ήταν επιτυχής;

Εάν η παραγγελία σας είναι επιτυχής, θα λάβετε άμεσα ένα email επιβεβαίωσης της παραγγελίας. Για περισσότερες λεπτομέριες μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης καταναλωτών στο 8001168068 (από σταθερό τηλέφωνο) ή στο 2106844824 (από κινητό)

Σε ποιο στάδιο βρίσκετε η παραγγελία μου; Πότε φτάνει;

Για παραγγελίες εντός Αττικής, οι παραδόσεις πραγματοποιούνται κάτα πλειοψηφία μέσα σε 24 ώρες. Για την υπόλοιπη ηπειρωτική Ελλάδα απαιτούνται 48 ώρες. Οι παραδόσεις σε νησιά εξαρτώνται άμεσα από τα διαθέσιμα ακτοπλοϊκά δρομολογια και ενδέχεται να καθυστερήσουν περισσότερο. Παρακαλούμε σημειώστε ότι καμία παράδοση δεν είναι εφικτή την τελευταία εργάσιμη ημέρα του μήνα.

Ποια εταιρία courier θα μου παραδόσει την παραγγελία;

Speed Couriers

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Εάν δεν μείνετε ικανοποιημένοι με την παραγγελία σας παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης καταναλωτών στο 8001168068 (από σταθερό τηλέφωνο) ή στο 2106844824 (από κινητό) και θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε. Ακυρώσεις γίνονται δεκτές εντός της ίδιας ημέρας, που τοποθετήσατε την παραγγελίας σας.

Μπορώ να γράψω μια κριτική;

Εάν επιθυμείτε να γράψετε κριτική για κάποιο προϊόν μας, μπορείτε εύκολα αφού κάνετε σύνδεση με τα στοιχεία σας (email και κωδικό πρόσβασης) να το πραγματοποιήσετε πηγαίνοντας στη σελίδα του συγκεκριμένου προϊόντος και κάνοντας κλικ στην καρτέλα “ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ”. Η κριτική σας θα αναρτηθεί στην ενότητα “AΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ” σε διάστημα 10 ημερών από την στιγμή που την υποβάλετε και υπό την προϋπόθεση ότι δεν προσκρούει σε κάποιον από τους παρακάτω κανόνες.

 

Πριν υποβάλετε την κριτική σας παρακαλούμε να τηρήσετε τους παρακάτω κανόνες:

  1. 1. Επικεντρωθείτε στην προσωπική σας εμπειρία από τα προϊόντα μας: αυτή η ενότητα είναι σχεδιασμένη για να καταγράφει την εμπειρία των προϊόντων NESCAFÉ® Dolce Gusto®.
  2. 2. Να λαμβάνετε υπόψη σας και να σέβεστε την ιδιωτικότητα: μην παραβιάζετε την ιδωτικότητα και τα δικαιώματα προσωπικότητας τρίτων. Μην μοιράζεστε προσωπικά δεδομένα και πληροφορίες που αφορούν άλλους ανθρώπους. Μην ανακοινώνετε τα δικά σας δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα.
  3. 3. Δεν γίνονται δεκτές: άσεμνες, παραπλανητικές ή παράνομες αναρτήσεις.
  4. 4. Παρακαλούμε όχι προσωπικές επιθέσεις: αποφεύγετε οποιεσδήποτε επιθετικές, δυσφημιστικές ή απειλητικές αναρτήσεις. Δώστε προσοχή στον τρόπο έκφρασης και το ύφος σας. Αποφεύγετε να αναρτήσετε οποιαδήποτε πληροφορία ή/και άποψη μπορεί να συνιστά ή/και να υποκινήσει λεκτική βία ή/και φυλετικό, εθνοτικό, θρησκευτικό, σεξουαλικό ρατσισμό ή και διάκριση.
  5. 5. Μείνετε εντός θέματος: όχι spam, αναρτήσεις αλυσιδωτής προώθησης / καλής τύχης,  αναρτήσεις εμπορικού / προωθητικού χαρακτήρα, όπως επίσης και  επαναλαμβανόμενες αναρτήσεις με μη οικοδομητικό, δυσφημιστικό ή με οποιοδήποτε τρόπο αμφισβητούμενο περιεχόμενο με σχόλια και δηλώσεις.
  6. 6. Να είστε ειλικρινής: μην υποβάλετε περιεχόμενο που γνωρίζετε πως είναι ψευδές, ανακριβές ή παραπλανητικό.

 

Επισημαίνουμε και σας παρακαλούμε να κατανοήσετε ότι το περιεχόμενο που αναρτάται δεν αντιπροσωπεύει αναγκαστικά τις απόψεις ή τις θέσεις του Ομίλου Nestlé. Επίσης δεν φέρουμε ευθύνη για το περιεχόμενο των αναρτήσεων ή των ιστοτόπων τρίτων προσώπων, στα οποία παραπέμπουν οι σύνδεσμοι (links) που αναρτώνται στην ιστοσελίδα.

 

Διατηρούμε το δικαίωμα να ελέγχουμε όλες τις υποβληθείσες κριτικές σας και να αρνηθούμε να τις δημοσιεύσουμε ή και να αφαιρούμε όποια σχόλια και κριτικές κρίνονται ακατάλληλα, προσβλητικά ή άσχετα με τα θέματα που καλύπτονται από την παρούσα ιστοσελίδα και δεν είναι σύμφωνα με τους παραπάνω κανόνες.

 

Διατηρούμε το δικαίωμα να τροποποιήσουμε τους άνωθεν κανόνες ανά πάσα στιγμή.

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ

Πως μπορώ να αλλάξω τη διεύθυνση χρέωσης μου;

Στην περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε τη διεύθυνση χρέωσής σας, κάνετε σύνδεση με τα στοιχεία σας (email και κωδικό πρόσβασης) και πηγαίνετε στο πεδίο “Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΟΥ”, όπου επιλέγετε “επεξεργασία” στο πλαίσιο με τίτλο «Η προεπιλεγμένη διεύθυνση χρέωσής σου».

Πως μπορώ να αλλάξω τα προσωπικά μου στοιχεία;

Στην περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε τα προσωπικά σας στοιχεία, κάνετε σύνδεση με τα στοιχεία σας (email και κωδικό πρόσβασης) και πηγαίνετε στο πεδίο “Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ”. Εάν αλλάξετε το email σας θα σας σταλεί εκ νέου ένα email επιβεβαίωσης. Παρακαλούμε ακολουθήστε τις οδηγίες του email και επιβεβαιώστε τις αλλαγές. Για περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης καταναλωτών στο 8001168068 (από σταθερό τηλέφωνο) ή στο 2106844824 (από κινητό).

Ξέχασα τον κωδικό μου. Πώς μπορώ να τον ανακτήσω;

Παρακαλούμε θυμηθείτε ότι ο κωδικός πρόσβασής σας είναι ευαίσθητο δεδομένο. Για να αποκτήσετε νέο κωδικό πρόσβασης κάνετε click στο πεδίο ‘Ξέχασες τον κωδικό πρόσβασής σου;’ και εισάγετε τη διεύθυνση του email σας. Αυτομάτως ένα email θα σας σταλεί με νέο κωδικό πρόσβασης. Μόλις κάνετε σύνδεση με τα στοιχεία σας (email και κωδικό πρόσβασης) ξανά μπορείτε να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασης με κάποιον άλλο που εσείς επιθυμείτε.

Πως μπορώ να αλλάξω τη διεύθυνση αποστολής μου;

Στην περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε τη διεύθυνση αποστολής σας, κάνετε σύνδεση με τα στοιχεία σας (email και κωδικό πρόσβασης) και πηγαίνετε στο πεδίο “Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΟΥ”, όπου επιλέγετε “επεξεργασία” στο πλαίσιο με τίτλο «Η προεπιλεγμένη διεύθυνση αποστολής σου».

Πώς μπορώ να ακυρώσω την συνδρομή/εγγραφή μου;

Σε περίπτωση που θελήσετε την διακοπή της συνδρομής σας παρακαλούμε κάνετε σύνδεση με τα στοιχεία σας (email και κωδικό πρόσβασης), μετά κάνετε κλικ στο πεδίο ‘ΤΟ NEWSLETTER ΜΟΥ’ και επιλέγετε πως 'δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε newsletter με νέα και προσφορές καθώς και τυχόν δείγματα'.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε την διαγραφή του λογαριασμού σας, σας παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης καταναλωτών στο 8001168068 (από σταθερό τηλέφωνο) ή στο 2106844824 (από κινητό) και θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε.

ΜΗΧΑΝΕΣ NESCAFE® Dolce Gusto®

Από πού μπορώ να αγοράσω τις μηχανές NESCAFE® Dolce Gusto®;

Οι μηχανές NESCAFE® Dolce Gusto® είναι διαθέσιμες σε ένα μεγάλο εύρος καταστημάτων ηλεκτρονικών, department stores, Σούπερ Μάρκετ, Cash&Carry καθώς και στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Πως λειτουργούν οι μηχανές;

Οι μηχανές NESCAFE® Dolce Gusto® θερμαίνουν το νερό και το διαπερνούν με υψηλή πίεση, έως 15 bar, μέσα από τις ειδικά κατασκευασμένες κάψουλες NESCAFE® Dolce Gusto® στο φλιτζάνι σας. Με αυτό τον τρόπο απολαμβάνετε ροφήματα εξαιρετικής ποιότητας, εύκολα και γρήγορα. Η υψηλή πίεση αντλίας σε συνδυασμό με την τεχνολογία των καψουλών εξασφαλίζουν ομοιόμορφη κατανομή νερού και πίεσης στον καφέ, δίνοντας τέλειο αποτέλεσμα, κάθε φορά.

Μπορείτε να δείτε πως να δημιουργήσετε το δικό σας έργο τέχνης, πατώντας εδώ.

Ποιες οι διαφορές των διαθέσιμων μοντέλων;

Όλα τα μοντέλα μηχανών NESCAFE® Dolce Gusto® είναι σχεδιασμένα να παράγουν ροφήματα της ίδιας απαράμιλλης ποιότητας. Λειτουργούν με την ίδια τεχνολογία, στα 15 bar, εξασφαλίζοντάς σας τέλειο αποτέλεσμα κάθε φορά. Οι διαφορές τους στο design, το σχήμα, το μέγεθος και τα υλικά κατασκευής έρχονται να ικανοποιήσουν τις διαφορετικές σας απαιτήσεις και το ξεχωριστό σας γούστο.

Είναι η NESCAFE® Dolce Gusto® διαθέσιμη και σε άλλες χώρες;

Βεβαίως. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης καταναλωτών στο 8001168068 (από σταθερό τηλέφωνο) ή στο 2106844824 (από κινητό) για να ενημερωθείτε σχετικά με τη διαθεσιμότητα μηχανών και καψουλών στην χώρα που ενδιαφέρεστε.

Μπορώ να παραγγείλω εξαρτήματα μηχανών από εσάς;

Μπορείτε να παραγγείλετε εξαρτήματα μηχανών από την εταιρία GroupeSEB. Επικοινωνήστε με τον αριθμό 210-6371000 και ενημερωθείτε σχετικά με την τιμή και τον χρόνο παράδοσης των εξαρτημάτων που επιθυμείτε.

Άνοιξα την καινούργια μου μηχανή και λείπει κάποιο εξάρτημα. Ποια είναι η διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω;

Παρακαλούμε ελέγξτε ξανά την διαθεσιμότητα των εξαρτημάτων μέσα στο κουτί αγοράς. Σε περίπτωση που υπάρξει έλλειψη ενός αντικειμένου παρακαλούμε την επιστροφή της μηχανής στο κατάστημα που πραγματοποιήθηκε η αγορά.

Ποια είναι η διαδικασία για την αφαλάτωση της μηχανής;

Συνιστούμε τη χρησιμοποίηση του υγρού αφαλάτωσης το οποίο και μπορείτε να προμηθευτείτε είτε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Εδώ μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες για την φροντίδα της μηχανής σας.

Με τι είδους νερό λειτουργούν οι μηχανές NESCAFE® Dolce Gusto®;

Οι μηχανές NESCAFE® Dolce Gusto® λειτουργούν απολύτως ικανοποιητικά και με πόσιμο και με εμφιαλωμένο νερό. Σε περίπτωση που το πόσιμο νερό της περιοχή σας έχει άσχημη οσμή προτιμήστε εμφιαλωμένο ώστε να διασφαλίσετε την υψηλής ποιότητας γεύση των ροφημάτων NESCAFE® Dolce Gusto®. Εάν θέλετε να ετοιμάσετε κρύα ροφήματα, απλώς γεμίστε τη δεξαμενή νερού με παγωμένο νερό και θα έχετε κρύο ρόφημα με μία κίνηση!

Μπορώ να χρησιμοποιήσω το «μπλε κουμπί» για όλες τις κάψουλες NESCAFE® Dolce Gusto®;

Κάθε συσκευασία καψουλών αναφέρει τον τρόπο παρασκευής του τελικού ροφήματος και τη χρήση του κόκκινου (για ζεστά ροφήματα) ή του μπλε κουμπιού (για κρύα ροφήματα). Η Nestle είναι η μόνη εταιρία που αναπτύσσει ποικιλίες που προορίζονται αποκλειστικά για κρύα κατανάλωση όπως το Cappuccino Ice, το Νestea Peach ή Nestea Lemon.

Κατά τη διάρκεια παρασκευής ροφημάτων ο καφές ή το γάλα τρέχει έξω από το φλιτζάνι. Πώς μπορώ να το αντιμετωπίσω;

Προσαρμόστε τη σχάρα στήριξης ροφημάτων στο σωστό ύψος, κοντά στο σύστημα ροής. Εναλλακτικά χρησιμοποιείστε διαφορετικό μέγεθος φλιτζανιού ή τα φλιτζάνια του NESCAFE® Dolce Gusto®Αν η εκχύλιση από την μηχανή δεν γίνεται κάθετα και αυτό έχει παρατηρηθεί με την πάροδο του χρόνου, θυμηθείτε πως κάθε 3 μήνες ή ύστερα από 400 χρήσεις η μηχανή σας χρειάζεται αφαλάτωση και είναι πολύ πιθανό να έχουν συσσωρευτεί άλατα στην αντλία εκχύλισης.

Εδώ μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες για τη φροντίδα της μηχανής σας.

Το ρόφημα βγαίνει από το σύστημα ροής με γωνία και όχι ευθεία. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την μηχανή μου;

Η ποιότητα του ροφήματός σας δεν επηρεάζεται. Προτού ετοιμάσετε το επόμενο ρόφημά σας παρακαλούμε καθαρίστε καλά τον υποδοχέα καψουλών. Αν η διαφοροποίηση στην ροή παρατηρήθηκε με την πάροδο του χρόνου, θυμηθείτε πως κάθε 3 μήνες ή ύστερα από 400 χρήσεις η μηχανή σας χρειάζεται αφαλάτωση και είναι πολύ πιθανό να έχουν συσσωρευτεί άλατα στην αντλία εκχύλισης.

Εδώ μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες για τη φροντίδα της μηχανής σας.

Όταν σταματάω την ροή του ροφήματος γυρνώντας το μοχλό στο κέντρο, η μηχανή συνεχίζει να στάζει καφέ ή γάλα. Είναι φυσιολογικό;

Αυτό είναι φυσιολογικό. Με το που γυρίσετε το μοχλό στο κέντρο, περιμένετε να σταθεροποιηθεί ο φωτισμός της λυχνίας και μετά αφαιρέστε την κάψουλα από τον υποδοχέα.

Δυσκολεύομαι να αφαιρέσω τον υποδοχέα καψουλών, όταν ολοκληρώνεται η προετοιμασία του ροφήματός μου. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την μηχανή μου;

Μη βιάζεστε να αφαιρέσετε τον υποδοχέα καψουλών. Πρέπει να σταθεροποιηθεί πρώτα ο φωτισμός της λυχνίας. Σε περίπτωση που πάλι δυσκολεύεστε να αφαιρέσετε τον υποδοχέα, αυτό σημαίνει ότι η κάψουλα συνεχίζει να βρίσκεται υπό πίεση ατμού. Παρακαλούμε σβήστε τη μηχανή για 5 λεπτά και μετά επιχειρήστε την αφαίρεσή του.

Η μηχανή σταμάτησε να λειτουργεί. Ποια η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσω;

Παρακαλούμε ελέγξτε ότι η μηχανή είναι ενεργή (on) και ότι ο μοχλός είναι γυρισμένος προς τη σωστή κατεύθυνση. Επίσης ελέγξτε ότι η δεξαμενή νερού περιέχει νερό. Αν η μηχανή συνεχίζει να μη λειτουργεί παρακαλούμε καλέστε στο τμήμα εξυπηρέτησης καταναλωτών στο 8001168068 (από σταθερό τηλέφωνο) ή στο 2106844824 (από κινητό).

ΚΑΨΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΑΞΕΣΟΥΑΡ NESCAFE® Dolce Gusto®

Από πού μπορώ να προμηθευτώ τις κάψουλες NESCAFE® Dolce Gusto®;

Οι κάψουλες NESCAFE® Dolce Gusto® είναι διαθέσιμες σε ένα μεγάλο εύρος καταστημάτων τροφίμων (Σούπερ Μάρκετ, mini markets, cash&carries) καθώς και στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα με ακόμα περισσότερες ποικιλίες!

Πόσες ποικιλίες καψουλών / ροφημάτων είναι διαθέσιμες στην Ελλάδα;

Ο αριθμός των ροφημάτων που είναι διαθέσιμος στην Ελλάδα συνεχώς αυξάνεται! Μπορείτε να προμηθευτείτε πολλές γεύσεις από τα καταστήματα τροφίμων και ακόμα περισσότερες με αντικαταβολή μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος στην ιστοσελίδα www.dolce-gusto.gr.

Θα υπάρχουν και νέες γεύσεις NESCAFE® Dolce Gusto® στο μέλλον;

Λαμβάνοντας υπόψη τις προτιμήσεις των καταναλωτών η Nestle θα φροντίζει την ανανέωση γεύσεων / ροφημάτων τόσο στα καταστήματα τροφίμων όσο και στο ηλεκτρονικό της κατάστημα.

Γιατί χρησιμοποιείτε κάψουλες γάλακτος για την παρασκευή αφρογάλακτος;

Με τις κάψουλες γάλακτος μπορείτε να ετοιμάζετε αφρόγαλα με ένα απλό και γρήγορο τρόπο. Απλά τοποθετείτε την κάψουλα γάλακτος στη μηχανή NESCAFE® Dolce Gusto® και το αφρόγαλα είναι έτοιμο! Εγγυημμένο αποτέλεσμα, κάθε φορά και δίχως κόπο.

Είναι φυσιολογικο να σταματήσω τη ροή καφέ / γάλακτος παρόλο που η που η κάψουλα συνεχίζει να στάζει;

Ναι. Η ενδεδειγμένη ποσότητα προϊόντος που πρέπει να χρησιμοποιηθεί από κάθε κάψουλα αναφέρεται στις οδηγίες παρασκευής ροφημάτων, πάνω στην συσκευασία τους προϊόντος. Μπορείτε βεβαίως να μειώσετε ή να αυξήσετε την ποσότητα του προϊόντος ώστε να προσαρμόσετε το ρόφημά σας στις δικές σας προτιμήσεις. Με αύτο τον τρόπο ‘ελέγχετε’ την ένταση του καφέ/γάλακτος στο τελικό σας ρόφημα.

Μπορώ να χρησιμοποιήσω μία κάψουλα για την παρασκευή δύο ροφημάτων;

Όχι. Κάθε κάψουλα προορίζεται για την παρασκευή ενός και μόνο ροφήματος.

Πόσες θερμίδες έχουν τα ροφήματα NESCAFE® Dolce Gusto®;

Παρακαλώ δείτε όλες τις διατροφικές πληροφορίες των ροφημάτων στο κουτί της συσκευασίας τους.

Γιατί για την προετοιμασία του Cappuccino και Latte Machiatto συμβουλεύετε την χρήση της κάψουλας γάλακτος πρώτα και εν συνεχεία της κάψουλα καφέ;

Χρησιμοποιώντας πρώτα την κάψουλα γάλακτος και μετά την κάψουλα καφέ, διασφαλίζεται το λευκό χρώμα του αφρογάλακτος. Αύτος είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος παρασκευής cappuccino και Latte Macchiato. Σε αντίθετη περίπτωση, το αφρόγαλα θα καφετίσει. Γι’ αυτό άλλωστε και για την παρασκευή chococino συνίσταται πρώτα η χρήση κάψουλας κακάο και μετά η χρήση κάψουλας γάλακτος (διασφαλίζεται το καφέ χρώμα του αφρογάλακτος)

Μπορώ να χρησιμοποιήσω το «μπλε κουμπί» για όλες τις κάψουλες NESCAFE® Dolce Gusto®;

Κάθε συσκευασία καψουλών αναφέρει τον τρόπο παρασκευής του τελικού ροφήματος και τη χρήση του κόκκινου (για ζεστά ροφήματα) ή του μπλε κουμπιού (για κρύα ροφήματα). Η Nestle είναι η μόνη εταιρία που αναπτύσσει ποικιλίες που προορίζονται αποκλειστικά για κρύα κατανάλωση όπως το Cappuccino Ice, το Νestea Peach ή Nestea Lemon.

Είναι ασφαλές να αφήνω το παιδί μου να ετοιμάσει ένα ρόφημα ζεστής σοκολάτας Chococino®;

Από τη στιγμή που το παιδί σας είναι σε θέση να χειριστεί τη μηχανή και να σταματήσει τη ροή του ροφήματος, δεν υπάρχει καμία ανησυχία. Θυμηθείτε ότι το τελικό ρόφημα είναι ζεστό!

Η γεύση του ροφήματός μου είναι πολύ δυνατή ή πολύ ελαφριά. Μπορώ να την ρυθμίσω;

Οι οδηγίες παρασκευής ροφημάτων έχουν δωθεί από τους ειδικούς της Nestle για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στο φλιτζάνι / ποτήρι σας. Παρόλα αυτά οι προτιμήσεις των καταναλωτών διαφέρουν. Σε περίπτωση που επιθυμείτε πιο ελαφριά γεύση του ροφήματος αυξήστε λίγο την ποσότητα του ροφήματος. Σε περίπτωση που επιθυμείτε πιο βαρύ το ρόφημά σας, παρακαλούμε μείωστε το μέγεθός του. Τέλος μπορείτε να ελέγξετε την ποσότητα του αφρογάλακτος, βάσει των προσωπικών σας γευστικών προτιμήσεων.

Από πού μπορώ να αγοράσω τα αξεσουάρ του NESCAFE® Dolce Gusto®;

Τα αξεσουάρ του NESCAFE® Dolce Gusto® διατίθενται αποκλειστικά μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος στην ιστοσελίδα www.dolce-gusto.gr