You have reached the website


Συχνές ερωτήσεις


γενικός

Γιατί πήρατε αυτήν την απόφαση να σταματήσετε την λειτουργία του e shop / τη δυνατότητα απευθείας αγοράς από εσάς? Είναι προσωρινή απόφαση ή πρόκειται να λειτουργήσετε ξανά.

Μέσα από τη συνεργασία μας με τις μεγαλύτερες αλυσίδες λιανοπωλητών, μπορούμε να σας προσφέρουμε μεγαλύτερη ποικιλία επιλογών και αναβαθμισμένη αγοραστική εμπειρία στους καταναλωτές μας. Η απόφαση για την παύση του eshop μας είναι οριστική.

Πρόκειται να σταματήσει η κυκλοφορία των καψουλών και μηχανών της εταιρίας στην Ελλάδα?

Η κυκλοφορία καψουλών και μηχανών NESCAFÉ® Dolce Gusto® συνεχίζεται κανονικά μέσα από τα εναλλακτικά κανάλια του web shop μας.

Τι αλλάζει για εμένα σαν χρήστη με αυτήν την αλλαγή που κάνατε? Ποιο θα είναι το δικό μου όφελος από αυτή την αλλαγή που αποφασίσατε;

Η αλλαγή είναι ο τρόπος με τον οποίο μπορείτε να προμηθευτείτε τα αγαπημένα σας NESCAFÉ® Dolce Gusto® προϊόντα. Η συνεργασία με τις μεγαλύτερες αλυσίδες λιανοπωλητών, τόσο για τις μηχανές όσο και για τις κάψουλες, προσφέρει μεγαλύτερη δυνατότητα επιλογών και προσφορών.

Μπορείτε να με καθοδηγήσετε με τα βήματα που χρειάζεται να κάνω για να παραγγείλω on line με τον νέο τρόπο?

Επισκέπτεστε το www.dolce-gusto.gr. Επιλέγετε το αγαπημένο σας προϊόν και κάνετε κλικ στο κουμπί «BUY NOW». Στην οθόνη εμφανίζεται ένα pop up παράθυρο με τα καταστήματα που είναι διαθέσιμο το προϊόν. Επιλέγετε το λιανοπωλητή της αρεσκείας σας και μεταφέρεστε στο δικό του eshop.

Τα προσωπικά μου στοιχεία και ο λογαριασμός που είχα στο e shop και στην εταιρεία σας πλέον διαγράφονται ή θα τα δώσετε σε τρίτους? Πως θα είμαι σίγουρος για τα προσωπικά δεδομένα που σας εμπιστεύτηκα;

Ο λογαριασμός που είχατε δημιουργήσει στο www.dolce-gusto.gr απενεργοποιείται καθώς δεν έχει πλέον κάποια οργανική λειτουργία. Τα προσωπικά σας στοιχεία παραμένουν αποθηκευμένα στα αρχεία μας και ΔΕΝ μοιράζονται σε τρίτους. 

Τι μεταφορικά και ελάχιστη παραγγελία έχουν τα καταστήματα στα οποία μας κατευθύνεται?

Το ποσό ελάχιστης παραγγελίας και τα κόστη μεταφοράς είναι στη διακριτική ευχέρεια του εκάστοτε λιανοπωλητή, οπότε για περισσότερες πληροφορίες θα σας προτείναμε να επικοινωνήσετε με το web shop που σας εξυπηρετεί.

Με ποια e shop συνεργάζεστε συγκεκριμένα?

Συνεργαζόμαστε με όλους τους λιανοπωλητές που διαθέτουν τα προϊόντα μας. Ενδεικτικά αναφέρουμε: μπορείτε να προμηθευτείτε τις κάψουλες από τα eshops των ΑΒ, My Market, e-fresh.gr ενώ τις μηχανές από Media Markt, Κωτσόβολος κτλ.  

Τι χρόνους παράδοσης έχουν τα συγκεκριμένα ηλεκτρονικά κατ/τα?

Ο χρόνος παράδοσης έγκειται στη διακριτική ευχέρεια του εκάστοτε λιανοπωλητή, οπότε για περισσότερες πληροφορίες θα σας προτείναμε να επικοινωνήσετε με το web shop που σας εξυπηρετεί.

Ποιοι τρόποι πληρωμής υπάρχουν με τον νέο τρόπο?

Οι τρόποι πληρωμής που ισχύουν είναι αυτοί που ορίζουν οι εκάστοτε λιανοπωλητές.

Πρέπει να κάνω νέα εγγραφή στα e shop που προτείνεται?

Ναι, θα χρειαστεί να δημιουργήσετε ένα νέο λογαριασμό στο site που ανακατευθύνεστε. 

Στο site σας έχετε μια επιλογή που ζητά να καταχωρήσω το email μου για να μου στέλνετε προσφορές, το έχω κάνει, θα συνεχίσετε να με ενημερώνετε για προσφορές;

Η επικοινωνία με τους καταναλωτές μας είναι σημαντική. Θα συνεχίσουμε να επικοινωνούμε προσφορές μέσα από τα newsletters μας. 

Με ποιόν θα επικοινωνώ αν έχω πρόβλημα με την παραγγελία μου;

Αν το θέμα που έχετε αφορά στην παράδοση της παραγγελίας σας μπορείτε να απευθύνεστε στα στοιχεία επικοινωνίας του εκάστοτε λιανοπωλητή.

Με ποιόν θα επικοινωνώ αν έχω πρόβλημα με το προϊόν;

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε θέμα με το προϊόν,συνεχίζετε να επικοινωνείτε μαζί μας.  

Με ποιόν θα επικοινωνώ αν έχω πρόβλημα με τη μηχανή ή αξεσουάρ;

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε θέμα με το προϊόν,συνεχίζετε να επικοινωνείτε μαζί μας.  

Ροφήματα

Πως μπορώ να προμηθευτώ κάποιον κωδικό που ήταν μόνο διαθέσιμος στο site?

Ορισμένοι από τους κωδικούς μας είναι διαθέσιμοι σε συγκεκριμένους λιανοπωλητές

Μπορεί να μου φέρει κάποιο s/m έναν κωδικό που υπάρχει αποκλειστικά στο site σας?

Αν ο κωδικός είναι διαθέσιμος στο λιανοπωλητή που έχετε επιλέξει τότε υπάρχει δυνατότητα, εφ’ όσον έχει προβλεφθεί το κατάλληλο απόθεμα στις αποθήκες του.

Δεν υπάρχει δυνατότητα να μου στείλετε εσείς από τα κεντρικά σας με courier τις γεύσεις που επέλεγα από το e shop σας?

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι καθώς η τιμολόγηση των προϊόντων μας γίνεται αποκλειστικά σε επαγγελματίες, δεν παρέχεται η δυνατότητα  λιανικής πώλησης.

Βλέπω ότι ο e retailer που μου προτείνετε δεν έχει απόθεμα, τι μπορώ να κάνω σε αυτήν την περίπτωση? Είναι γιατί εσείς δεν έχετε απόθεμα?

Ο ανεφοδιασμός του stock βρίσκεται στη διακριτική ευχέρεια του εκάστοτε λιανοπωλητή. Σε περίπτωση που δε βρείτε αυτό που θέλετε, θα σας προτείναμε να μεταβείτε σε eshop κάποιου άλλου e retailer

Τι μεταφορικό κόστος ισχύει μέχρι να κλείσει το eshop?

Τα μεταφορικά κόστη παραμένουν ίδια. Η χρέωση των μεταφορικών είναι 3 ευρώ για κατοίκους εντός Αττικής και 5,5 ευρώ για κατοίκους εκτός Αττικής. Η ελάχιστη παραγγελία είναι 20 ευρώ.

Σε πόσες ημέρες θα παραλάβω αν κάνω τώρα μια μεγάλη παραγγελία;

Οι παραδόσεις* πραγματοποιούνται κατά πλειοψηφία μέσα σε 24 ώρες εντός Αττικής ενώ για την υπόλοιπη ηπειρωτική Ελλάδα  απαιτούνται 48 ώρες. Οι παραδόσεις σε νησιά εξαρτώνται άμεσα από τα διαθέσιμα ακτοπλοϊκά δρομολόγια και ενδέχεται να καθυστερήσουν περισσότερο. Παραγγελίες που τοποθετούνται την τελευταία εργάσιμη ημέρα του μήνα θα έχουν μια εργάσιμη ημέρα καθυστέρηση στην αναμενόμενη παράδοση τους αφού δεν πραγματοποιούνται τιμολογήσεις την συγκεκριμένη μέρα.Η επεξεργασία των παραγγελιών που τοποθετούνται το Σαββατοκύριακο ή μετά τις 3 μ.μ. πραγματοποιείται την επόμενη μέρα. Για τις παραγγελίες σε περιόδους αιχμής ενδέχεται να χρειαστεί περισσότερος χρόνος.

Αξεσουαρ

Το υγρό αφαλάτωσης που θα είναι πλέον διαθέσιμο? Μπορώ να το αγοράσω on line ή μόνο σε φυσικά κατ/τα?

Μπορείτε να προμηθεύεστε το υγρό αφαλάτωσης από τα εξουσιοδοτημένα κέντρα service της KRUPS. 

Promos

Μελλοντικά θα έχω εκπτώσεις και προσφορές για τις κάψουλες και τις μηχανές?

Μελλοντικά θα ισχύουν οι εκπτώσεις που επικοινωνούνται από τον εκάστοτε λιανοπωλητή. 

Τα κουπόνια που έχετε μέσω του Noiazomai πως ακριβώς μπορούν να εξαργυρωθούν? Μπορούν και μέσω των e shop κατά την παραγγελία μου?

Στο Νοιάζομαι μπορείτε να βρείτε κουπόνια για τις αγαπημένες σας κάψουλες Nescafe Dolce Gusto. Η διαδικασία είναι απλή! Κάνετε την εγγραφή σας στο nestlenoiazomai.gr κι με αυτόν τον τρόπο κερδίζετε του πρώτους σας πόντους. Βάζετε στο καλάθι τα κουπόνια που σας ενδιαφέρουν και στη συνέχεια κάνετε τις αγορές σας σε κάποιο από τα συνεργαζόμενα super market. Εξαργυρώνετε του πόντους σας στα κουπόνια που σας ενδιαφέρουν και ανεβάζετε την απόδειξη σας ακολουθώντας τη διαδικασία που περιγράφεται. Μόλις ολοκληρωθεί έλεγχος της, τo cashback αποδίδεται στο λογαριασμό σας! Μπορείς να εξαργυρώσεις τα κουπόνια σας και με αποδείξεις από τα παρακάτω e shops:
AB Βασιλόπουλος
My market 
Κρητικός
Μασούτης (εφαρμογή scan & shop)
e-fresh.gr.

Μόλις παραλάβετε την παραγγελία σας, εξαργυρώνετε τα κουπόνια σας και σκανάρετε την απόδειξη σας με τον ίδιο τρόπο, όπως και από ένα φυσικό κατάστημα.»