Loading...
Φόρτωση...

Πως μπορούμε να σας βοηθήσουμε ;

Μπορείτε επίσης να αναζητήσετε τους όρους παρακάτω.

Γενικές Ερωτήσεις
Γιατί πήρατε αυτήν την απόφαση να σταματήσετε την λειτουργία του e-shop / τη δυνατότητα απευθείας αγοράς από εσάς? Είναι προσωρινή απόφαση ή πρόκειται να το λειτουργήσετε ξανά;

Μέσα από τη συνεργασία μας με τις μεγαλύτερες αλυσίδες λιανοπωλητών, μπορούμε να προσφέρουμε μεγαλύτερη ποικιλία επιλογών και αναβαθμισμένη αγοραστική εμπειρία στους καταναλωτές μας. Η απόφαση για την παύση του e-shop μας είναι οριστική.

Πρόκειται να σταματήσει η κυκλοφορία των καψουλών και μηχανών της εταιρίας στην Ελλάδα?

Η κυκλοφορία καψουλών και μηχανών NESCAFÉ® Dolce Gusto® συνεχίζεται κανονικά μέσα από τα εναλλακτικά κανάλια του web shop μας.

Τι αλλάζει για εμένα σαν χρήστη με αυτήν την αλλαγή που κάνατε? Ποιο θα είναι το δικό μου όφελος από αυτή την αλλαγή που αποφασίσατε;

Η αλλαγή είναι ο τρόπος με τον οποίο μπορείτε να προμηθευτείτε τα αγαπημένα σας NESCAFÉ® Dolce Gusto® προϊόντα. Η συνεργασία με τις μεγαλύτερες αλυσίδες λιανοπωλητών, τόσο για τις μηχανές όσο και για τις κάψουλες, προσφέρει μεγαλύτερη δυνατότητα επιλογών και προσφορών.

Τα προσωπικά μου στοιχεία και ο λογαριασμός που είχα στο e-shop και στην εταιρεία σας πλέον διαγράφονται ή θα τα δώσετε σε τρίτους? Πως θα είμαι σίγουρος για τα προσωπικά δεδομένα που σας εμπιστεύτηκα;

Ο λογαριασμός που είχατε δημιουργήσει στο www.dolce-gusto.gr απενεργοποιείται καθώς δεν έχει πλέον κάποια οργανική λειτουργία. Τα προσωπικά σας στοιχεία παραμένουν αποθηκευμένα στα αρχεία μας και ΔΕΝ μοιράζονται σε τρίτους. 

Τι μεταφορικά και ελάχιστη παραγγελία έχουν τα καταστήματα στα οποία μας κατευθύνεται?

Το ποσό ελάχιστης παραγγελίας και τα κόστη μεταφοράς είναι στη διακριτική ευχέρεια του εκάστοτε λιανοπωλητή, οπότε για περισσότερες πληροφορίες θα σας προτείναμε να επικοινωνήσετε με το e-shop που σας εξυπηρετεί.

Με ποια e-shop συνεργάζεστε συγκεκριμένα?

Συνεργαζόμαστε με όλους τους λιανοπωλητές που διαθέτουν τα προϊόντα μας. Ενδεικτικά αναφέρουμε: μπορείτε να προμηθευτείτε τις κάψουλες από τα e-shops των ΑΒ, My Market, e-fresh.gr ενώ τις μηχανές από Media Markt, Κωτσόβολος κτλ.

Τι χρόνους παράδοσης έχουν τα συγκεκριμένα ηλεκτρονικά κατ/τα?

Ο χρόνος παράδοσης έγκειται στη διακριτική ευχέρεια του εκάστοτε λιανοπωλητή, οπότε για περισσότερες πληροφορίες θα σας προτείναμε να επικοινωνήσετε με το e-shop που σας εξυπηρετεί.

Ποιοι τρόποι πληρωμής υπάρχουν με τον νέο τρόπο?

Οι τρόποι πληρωμής που ισχύουν είναι αυτοί που ορίζουν οι εκάστοτε λιανοπωλητές.

Στο site σας έχετε μια επιλογή που ζητά να καταχωρήσω το e-mail μου για να μου στέλνετε Newsletters, το έχω κάνει, θα συνεχίσετε να μου στέλνετε;

Η επικοινωνία με τους καταναλωτές μας είναι σημαντική. Θα συνεχίσουμε να επικοινωνούμε μέσα από τα newsletters μας. 

Με ποιόν θα επικοινωνώ αν έχω πρόβλημα με την παραγγελία μου;

Αν το θέμα που έχετε αφορά στην παράδοση της παραγγελίας σας, μπορείτε να απευθύνεστε στα στοιχεία επικοινωνίας του εκάστοτε λιανοπωλητή.

Προβολή όλων
Ροφήματα
Πως μπορώ να προμηθευτώ κάποιον κωδικό που ήταν μόνο διαθέσιμος στο site?

Ορισμένοι από τους κωδικούς μας είναι διαθέσιμοι σε συγκεκριμένους λιανοπωλητές.

Μπορεί να μου φέρει κάποιο s/m έναν κωδικό που υπάρχει αποκλειστικά στο site σας?

Αν ο κωδικός είναι διαθέσιμος στο λιανοπωλητή που έχετε επιλέξει τότε υπάρχει δυνατότητα, εφ’ όσον έχει προβλεφθεί το κατάλληλο απόθεμα στις αποθήκες του.

Δεν υπάρχει δυνατότητα να μου στείλετε εσείς από τα κεντρικά σας με courier τις γεύσεις που επέλεξα από το site σας?

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι καθώς η τιμολόγηση των προϊόντων μας γίνεται αποκλειστικά σε επαγγελματίες, δεν παρέχεται η δυνατότητα λιανικής πώλησης.

Βλέπω ότι ο e-retailer που μου προτείνετε δεν έχει απόθεμα, τι μπορώ να κάνω σε αυτήν την περίπτωση? Είναι γιατί εσείς δεν έχετε απόθεμα?

Ο ανεφοδιασμός του stock βρίσκεται στη διακριτική ευχέρεια του εκάστοτε λιανοπωλητή. Σε περίπτωση που δεν βρείτε αυτό που θέλετε, θα σας προτείναμε να μεταβείτε σε e-shop κάποιου άλλου e-retailer.

Προβολή όλων
Αξεσουάρ
Το υγρό αφαλάτωσης που θα είναι πλέον διαθέσιμο? Μπορώ να το αγοράσω και online ή υπάρχει μόνο σε φυσικά καταστήματα?

Αναφορικά με το ερώτημα σας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι υπεύθυνη για τις μηχανές espresso NESCAFÉ® Dolce Gusto® είναι η SEB Groupe/KRUPS Hellas, την οποία μπορείτε να καλέσετε στα τηλέφωνα 2106371000 ή 2106371250 και να σας εξυπηρετήσει σχετικά. 

 

Σε κάθε περίπτωση, μπορείτε να ενημερωθείτε για τη διαδικασία και το πως να κάνετε αφαλάτωση της NESCAFÉ® Dolce Gusto® espresso μηχανής ανατρέχοντας στο αντίστοιχο εγχειρίδιο χρήσης. Τα εγχειρίδια χρήσης της κάθε espresso μηχανής μπορείτε να τα βρείτε και εδώ Εγχειρίδια χρήσης μηχανών | NESCAFÉ® Dolce Gusto® (dolce-gusto.gr)

Προβολή όλων
Προωθητικές ενέργειες
Μελλοντικά θα έχω προωθητικές ενέργειες, εκπτώσεις και προσφορές για τις κάψουλες και τις μηχανές espresso Nescafe Dolce Gusto, όπως είχε παλιότερα το dolce-gusto.gr ή έχει αλλάξει?

Πλέον δεν είναι διαθέσιμες τόσο οι κάψουλες όσο και οι μηχανές Nescafe Dolce Gusto προς παραγγελία και παράδοση μέσω το site dolce-gusto.gr, συνεπώς δεν υπάρχουν και αντίστοιχες προωθητικές ενέργειες, προσφορές ή εκπτώσεις. Μπορείτε ωστόσο να αναζητήσετε προσφορές και εκπτώσεις για τις κάψουλες και τις μηχανές espresso Nescafe Dolce Gusto στα αντίστοιχα φυσικά αλλά και online καταστήματα των λιανοπωλητών όπου διαθέτουν προς πώληση τις μηχανές espresso Nescafe Dolce Gusto καθώς και τις αντίστοιχες αλυσίδες supermarket που πωλούν τις κάψουλες Nescafe Dolce Gusto και Starbucks by Nescafe Dolce Gusto, όπου ανά ορισμένα χρονικά διαστήματα έχουν προσφορές υπό τη διακριτική ευχέρεια φυσικά της εκάστοτε αλυσίδας. 

Προβολή όλων

Δε βρήκατε μια λύση ;

Εάν προτιμάς την τηλεφωνική επικοινωνία, κάλεσέ μας στο: 8001168068 (από σταθερό τηλέφωνο) ή 2106844824 (από κινητό).