Γενικές Ερωτήσεις
Γιατί πήρατε αυτήν την απόφαση να σταματήσετε την λειτουργία του e-shop / τη δυνατότητα απευθείας αγοράς από εσάς? Είναι προσωρινή απόφαση ή πρόκειται να το λειτουργήσετε ξανά;
Μέσα από τη συνεργασία μας με τις μεγαλύτερες αλυσίδες λιανοπωλητών, μπορούμε να προσφέρουμε μεγαλύτερη ποικιλία επιλογών και αναβαθμισμένη αγοραστική εμπειρία στους καταναλωτές μας. Η απόφαση για την παύση του e-shop μας είναι οριστική.
Πρόκειται να σταματήσει η κυκλοφορία των καψουλών και μηχανών της εταιρίας στην Ελλάδα?
Η κυκλοφορία καψουλών και μηχανών NESCAFÉ® Dolce Gusto® συνεχίζεται κανονικά μέσα από τα εναλλακτικά κανάλια του web shop μας.
Τι αλλάζει για εμένα σαν χρήστη με αυτήν την αλλαγή που κάνατε? Ποιο θα είναι το δικό μου όφελος από αυτή την αλλαγή που αποφασίσατε;
Η αλλαγή είναι ο τρόπος με τον οποίο μπορείτε να προμηθευτείτε τα αγαπημένα σας NESCAFÉ® Dolce Gusto® προϊόντα. Η συνεργασία με τις μεγαλύτερες αλυσίδες λιανοπωλητών, τόσο για τις μηχανές όσο και για τις κάψουλες, προσφέρει μεγαλύτερη δυνατότητα επιλογών και προσφορών.
Τα προσωπικά μου στοιχεία και ο λογαριασμός που είχα στο e-shop και στην εταιρεία σας πλέον διαγράφονται ή θα τα δώσετε σε τρίτους? Πως θα είμαι σίγουρος για τα προσωπικά δεδομένα που σας εμπιστεύτηκα;
Ο λογαριασμός που είχατε δημιουργήσει στο www.dolce-gusto.gr απενεργοποιείται καθώς δεν έχει πλέον κάποια οργανική λειτουργία. Τα προσωπικά σας στοιχεία παραμένουν αποθηκευμένα στα αρχεία μας και ΔΕΝ μοιράζονται σε τρίτους.
Τι μεταφορικά και ελάχιστη παραγγελία έχουν τα καταστήματα στα οποία μας κατευθύνεται?
Το ποσό ελάχιστης παραγγελίας και τα κόστη μεταφοράς είναι στη διακριτική ευχέρεια του εκάστοτε λιανοπωλητή, οπότε για περισσότερες πληροφορίες θα σας προτείναμε να επικοινωνήσετε με το e-shop που σας εξυπηρετεί.
Με ποια e-shop συνεργάζεστε συγκεκριμένα?
Συνεργαζόμαστε με όλους τους λιανοπωλητές που διαθέτουν τα προϊόντα μας. Ενδεικτικά αναφέρουμε: μπορείτε να προμηθευτείτε τις κάψουλες από τα e-shops των ΑΒ, My Market, e-fresh.gr ενώ τις μηχανές από Media Markt, Κωτσόβολος κτλ.
Τι χρόνους παράδοσης έχουν τα συγκεκριμένα ηλεκτρονικά κατ/τα?
Ο χρόνος παράδοσης έγκειται στη διακριτική ευχέρεια του εκάστοτε λιανοπωλητή, οπότε για περισσότερες πληροφορίες θα σας προτείναμε να επικοινωνήσετε με το e-shop που σας εξυπηρετεί.
Ποιοι τρόποι πληρωμής υπάρχουν με τον νέο τρόπο?
Οι τρόποι πληρωμής που ισχύουν είναι αυτοί που ορίζουν οι εκάστοτε λιανοπωλητές.
Στο site σας έχετε μια επιλογή που ζητά να καταχωρήσω το e-mail μου για να μου στέλνετε Newsletters, το έχω κάνει, θα συνεχίσετε να μου στέλνετε;
Η επικοινωνία με τους καταναλωτές μας είναι σημαντική. Θα συνεχίσουμε να επικοινωνούμε μέσα από τα newsletters μας.
Με ποιόν θα επικοινωνώ αν έχω πρόβλημα με την παραγγελία μου;
Αν το θέμα που έχετε αφορά στην παράδοση της παραγγελίας σας, μπορείτε να απευθύνεστε στα στοιχεία επικοινωνίας του εκάστοτε λιανοπωλητή.
Με ποιόν θα επικοινωνώ αν έχω πρόβλημα με το προϊόν;
Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε θέμα με το προϊόν, συνεχίζετε να επικοινωνείτε μαζί μας.
Με ποιόν θα επικοινωνώ αν έχω πρόβλημα με τη μηχανή ή αξεσουάρ;
Αναφορικά με το ερώτημα σας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι υπεύθυνη για τις μηχανές NESCAFÉ® Dolce Gusto® είναι η SEB Groupe/KRUPS, την οποία μπορείτε να καλέσετε στα τηλέφωνα 2106371000 ή 2106371250.
Μπορείτε να με καθοδηγήσετε με τα βήματα που χρειάζεται να κάνω για να παραγγείλω online με τον νέο τρόπο?
Επισκέπτεστε το www.dolce-gusto.gr. Επιλέγετε το αγαπημένο σας προϊόν και κάνετε κλικ στο κουμπί «BUY NOW». Στην οθόνη εμφανίζεται ένα pop up παράθυρο με τα καταστήματα που είναι διαθέσιμο το προϊόν. Επιλέγετε το λιανοπωλητή της αρεσκείας σας και μεταφέρεστε στο δικό του e-shop.